[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 1 - ( 3-1402 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 40-35 برگشت به فهرست نسخه ها
آماده کردن دانشجویان برای بالاترین سطوح فعالیت مددکاری اجتماعی
مورلی گلیکن
چکیده:   (646 مشاهده)
سلام و وقت به خیر به جامعه مددکاری اجتماعی ایران.
حتما می دانید که من در آریزونای امریکا زندگی می کنم که به اسب و فیلمهای کابویی معروف است. من هم با اسب خودم، تریگر، مشورت کردم و دیدیم نمی شود از آریزونا تا ایران رو اسب سواری کنیم اما روح من با شماست و برای شما آرزوی بهترینها را دارم.
خب، بریم سراغ مقاله من که درباره نیاز به تنوع در عالی ترین سطوح فعالیت مددکاری اجتماعی است.
من به تنوع اعتقاد دارد. من معتقدم که بهترین فعالیت مددکاری اجتماعی از سوی کسانی اجرا می شود که نماینده زنان و مردانی از فرهنگها، مذاهب و باورهای سیاسی متنوع باشند. من اعتقاد دارم که سازمانهایی که از درجه بالایی از تنوع برخوردارند خلاق ترین و پیشروترین سازمان ها هستند.
این اعتقاد من حاصل تجربه عملیاتی من و تجربه تأسیس دو دانشکده مددکاری اجتماعی در ایالات متحده با دست خالی است. منظورم از دست خالی منظورم منابع محدود و ابهام فراوانی بود که مدیران دانشگاه درباره مددکاری اجتماعی داشتند. من مطمئنم کسانی که در حوزه آموزش کار می کنند کاملا با این شرایط آشنا هستند.
من معتقدم بهترین تعاملها در کلاسهایی اتفاق می افتد که در آن تنوع زیادی وجود داشته باشد. منظور من از تنوع، ترکیبی از نژادها، جنسیتها، سنین، فرهنگها، قومیت ها، تجربه زندگی و سطوح درآمدی مختلف است.
من معتقدم که کلاسهای درس باید پویا و تعاملی باشند و دانشجویان با جدیت بالای تجربه زندگی واقعی مدجویان ما در تماس باشند یعنی با آزار، غفلت، فقر، خشونت و مسائل مهم و درمان نشده مرتبط با سلامت. اگر به من باشد، همه کلاسهای درس باید با دانشجویانی باشد که به صورت تمام وقت و در جایی باشند که تئوری و عمل با هم تلفیق می شوند.
 
متن کامل [PDF 274 kb]   (115 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/6/4 | پذیرش: 1402/3/31 | انتشار: 1402/3/31
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


گلیکن مورلی. آماده کردن دانشجویان برای بالاترین سطوح فعالیت مددکاری اجتماعی. 1. 1402; 2 (1) :35-40

URL: http://swasw.socialwork.ir/article-1-78-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 1 - ( 3-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مددکاری اجتماعی و بهزیستی اجتماعی Social Work and Social Well-being Quarterly
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4714